Specialist in vervoer van bijzondere goederen

  • 90 jaar kwaliteit in logistiek
  • 100% Hollands vernuft
  • Schadevrij, compleet en op tijd geleverd

Hoekstra Sneek neemt 65 Rabo Smart Pins in gebruik

Gepubliceerd op 25 april 2016
Hoekstra Sneek neemt 65 Rabo Smart Pins in gebruik

Bij iedere chauffeur overal en altijd mobiel betalen

Een op maat gemaakte designtafel, een loungeset voor in de tuin, een complete badkamer… Hoekstra, logistiek dienstverlener uit Sneek, vervoert steeds meer kostbare en kwetsbare goederen naar particulieren. Logisch dat die het via een webshop aangekochte product vaak eerst wel even willen zien en beoordelen voordat ze ook gaan betalen.

Het zogenaamde afleveren onder rembours neemt dan ook sterk toe. Samen met de betaalspecialisaten van Rabobank Sneek-Zuidwestfriesland vond Hoekstra een goede oplossing. Sinds deze week zijn alle mobiele betaalautomaten vervangen door Rabo Smart Pins. Een innovatieve betaalapp van de Rabobank die betalen aan de voordeur betaalbaar maakt. De app in combinatie met de kaartlezer zorgt ervoor dat Hoekstra’s opdrachtgevers hun klanten nu overal mobiel en contactloos kunnen laten betalen.

Een uitkomst want een veel goedkopere oplossing dan de traditionele betaalautomaten waar eerst gebruik van werd gemaakt. Hoekstra was er dan ook als eerste bij om deel te nemen aan de pilot met als resultaat dat iedere chauffeur nu beschikt over een Hoekstra Snoadefoan met Rabo Smart Pin.